«

»

Nov
29

JUSTIN BIEBER CAN’T COME OUT!!!! – Ke$ha SUCKS Styrofoam! – Lady Gaga Censored! – DWTS! – Remakes!

Subscribe to this hottie: www.youtube.com THANK YOU FOR RATING!!! Please Comment/Fave! Subscribe for More! YAY! ______ Awesome fun skating vlog! www.youtube.com Yesterday’s What the Buck Show! www.youtube.com _____ Comment Questions of the Day: 1. Why is Justin Bieber so gay? 2. Why is KeSha such a bitch? 3. Why am I so awesome? 4. Who is your fave on Dancing with the Stars? Bonus: Predict how many copies Bieber’s My World 2.0 will sell this week? VIDEO REPLY BONUS: What MOVIE do you love so much you would HATE if they remade it??? ___ In this video, I talk about Bieber Mania in London and how they wouldn’t let him come out! Ke$ sha disses Britney in a song and Beiber in an interview (and then takes it back). Still a bitch. Lady Gaga speaks out on her edited less tranny-erotic Telephone. Heidi Montag would like bigger boobs so I give her an idea of what to do with them. Skank! And Jennifer Lopez – stay away from Overboard or I will personally take you on a boat and MAKE IT HAPPEN! Stay tuned till end or fast forward to the end and see me quickly talk Dancing with the Stars and with NO VOICE! Its kinda funny! I deserve it! HA! _____ GET BUCKED! What the Buck Show: SUBSCRIBE! youtube.com Personal Buck Videos: SUBSCRIBE! youtube.com Additional Buck Shows: youtube.com SUBSCRIBE! Live Shows! Sun & Thurs 10pm Eastern: www.blogtv.com Follow Buck on Twitter: twitter.com Friend Buck on Facebook: www.facebook.com ____ If you have read all of this! I love you the most! You are loyal

    JVZoo Product Feed

25 comments

No ping yet

  1. XxEpicSaucexX says:

    Someone stole your vacuum cleaner.

  2. OHELLNOMOFO says:

    I see now why people watch this show… I have never seen someone make a video while higher than a kite, I get it now, it IS funny.

  3. WalkthroughRobot says:

    i would die if they made a remake of titanic

  4. KH fan says:

    And justin beiber is the gay one?

  5. GhillieGhostAirsoft says:

    Interesting

  6. beatitchan says:

    mm, justin BIEBER can’t CUM OUT?!

  7. ShadowInsignia says:

    8:55
    evan’s a little stiff all over… ehhhhhhy? ^_^ yum.

  8. lizi7789 says:

    milly thinks your glasses r very sexy

  9. Anthony Saviano says:

    ur kind of a piece of shit

  10. bobalabakabo says:

    you do asshole

  11. Grace P says:

    8:58 lol u wish he was stiff all over 😉 ;) nudge nudge

    Just kidding I think your aaawweeesooommeee 🙂

  12. xIStitchTheseWoundsx says:

    Scream some more!!! Lol.
    If they re-made Rocky Horror Picture Show, I would flip tits.
    Haha im just saying.

    Love you Michael!!!

  13. lildivachick says:

    He’s such a homo!

  14. Dante24516 says:

    hey i see no DeStorm behind you man

  15. Painchick1 says:

    OMG!!! Youre awesome even when you’re sick

  16. Ribeirinho51 says:

    thumbs up that Justin Bieber is tha most biggest GAY!!!in the world!

  17. saraem824 says:

    Lol u rock buck! I <3 u!!!! PS scream more!! lol

  18. emanuelleal96 says:

    jeje ok man im just asking dont get mad foo ok i just wanted to know that tnkx ItsFlapJack

  19. MurkyBit23 says:

    There’s a new Justin Bieber parody called “Bieberbread Man” by Zachary Zortman.

  20. Flap Jack says:

    For real. Yous think he gay cause he talk like her gay? …Anyways

    To answer your question yes he is. There is nothing wrong with it if you dont like it then you can easily click the red X at the top of your right

  21. emanuelleal96 says:

    For real u talk like u gay

  22. emanuelleal96 says:

    Are u gay…!!!

  23. Abdullah Al Mamun says:

    Pierce Cruz Monster hit: SEE MUSIC @/watch?v=SEhm3WW67oE

  24. lovetaylorlove123 says:

    You’re such a jerk.. All you do is put people down..it makes you look like a douche bag..

  25. n2oEnts says:

    Check out the n2oEnts channel for AWESOME Ke$ha spoof!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>